RPGKK - Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla

Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla

Ogłoszenie

Polecam wykorzystywanie "Pokaż nowe posty od ostatniej wizyty" lub przeglądanie tych for, które mają podfora, ponieważ forum wyżej (np. DnD) nie wyświetla na głównej stronie czy coś nowego jest w podforach (np. DnD - Mechanika). W razie problemów z rejestracją, proszę pisać pod gg 6588239 (niewidoczny). Usuniecie Ciasteczek powinno pomóc, jeśli konto się nie chce zarejestrować.

#136 2010-06-28 10:11:42

Huzar

Prawdziwy Gracz

782749
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2009-08-17
Posty: 184
Punktów :   

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Tsubi wziął:
-5 panaceum
-5 antydotu
-3 butelki wywaru z mandragory
-4 porcje grobnika
-korzeń mydlnicy
-3 porcje impetyku
-10 gazoplujów
-strzykawka ciśnieniowa

Offline

 

#137 2010-06-30 06:31:57

Huzar

Prawdziwy Gracz

782749
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2009-08-17
Posty: 184
Punktów :   

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Może tam coś być, może nie być. Ja wyjeżdżam, wracam  w niedzielę. Jak chcecie jechać dalej, to niech ktoś wypożyczy sobie moją postać. Jak nie macie obcego, to proponuję Greya. Albo ciągnijcie losy. Jak mi postać okaleczycie czy zabijecie, to się nie obrażę.

Offline

 

#138 2010-07-10 18:13:34

 Lasard

Fanatyk

282112
Skąd: No chyba wiadomo :P
Zarejestrowany: 2009-08-17
Posty: 662
Punktów :   
WWW

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Bartek, ty masz wystarczająco dużo dźwigania by unieść cały swój sprzęt bez większego trudu.


Odgrywanie postaci- to coś na co większość z nas lubi tracić czas.

Offline

 

#139 2010-07-10 20:09:24

 Darth Misiekh

God of RPG

18220393
Skąd: Blaszka/Korribian
Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 1032
Punktów :   

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Lasard da się jeszcze dołączyć do gry?


Życie nie jest sprawidliwe. Co nie oznacza, że nie możnesz wygrać.

Moja skromna lista gier planszowych
Moja skromna lista gier RPG

Offline

 

#140 2010-07-10 20:17:52

 Lasard

Fanatyk

282112
Skąd: No chyba wiadomo :P
Zarejestrowany: 2009-08-17
Posty: 662
Punktów :   
WWW

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Teraz na to za późno. Po za tym czy to czasem nie tobie tak bardzo się ten system nie podoba?


Odgrywanie postaci- to coś na co większość z nas lubi tracić czas.

Offline

 

#141 2010-07-10 20:21:13

 Darth Misiekh

God of RPG

18220393
Skąd: Blaszka/Korribian
Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 1032
Punktów :   

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Ktoś mi dzisiaj pokazał że wywalając ten cały pentagram jest to spoko sytsem


Życie nie jest sprawidliwe. Co nie oznacza, że nie możnesz wygrać.

Moja skromna lista gier planszowych
Moja skromna lista gier RPG

Offline

 

#142 2010-07-10 22:39:34

 Greyu

Hobbista

1323778
Call me!
Skąd: Koźle
Zarejestrowany: 2010-02-20
Posty: 476
Punktów :   

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Haha! Jak trwoga to do MG! Ja nie mam nic przeciwko , ale to oczywiste , że ostatnie słowo należy do Maćka.

Offline

 

#143 2010-07-11 23:52:27

 Lasard

Fanatyk

282112
Skąd: No chyba wiadomo :P
Zarejestrowany: 2009-08-17
Posty: 662
Punktów :   
WWW

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Bartek w ostatnim poście użyłeś myślnika zamiast tyldy. Rozumiem więc że myślisz na głos?


Odgrywanie postaci- to coś na co większość z nas lubi tracić czas.

Offline

 

#144 2010-07-12 15:32:02

 Bartek

Hobbista

3159315
Call me!
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2009-08-31
Posty: 338
Punktów :   

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

nie zaraz zmienię to


Jedno wiem nie poddam się galopem noc pokonać chcę.

Offline

 

#145 2010-07-13 20:28:47

 Lasard

Fanatyk

282112
Skąd: No chyba wiadomo :P
Zarejestrowany: 2009-08-17
Posty: 662
Punktów :   
WWW

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Mam coś dla Greya i Huzara:
http://valkiria.net/index.php?type=spec … s&id=15545
Artykuł o Egzorcystach. Nie wiem jeszcze o czym bo nie zacząłem czytać, ale już sam tytuł kusi
Edit: przeczytałem i mogę śmiało powiedzieć, że to jest świetne Przedstawiono tu 4 postacie Egzorcystów (po jednym z każdej rodziny), ze specyficznymi osobowościami. Bardzo fajne

Ostatnio edytowany przez Lasard (2010-07-13 21:12:28)


Odgrywanie postaci- to coś na co większość z nas lubi tracić czas.

Offline

 

#146 2010-07-18 11:35:23

 Lasard

Fanatyk

282112
Skąd: No chyba wiadomo :P
Zarejestrowany: 2009-08-17
Posty: 662
Punktów :   
WWW

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Bartek! Zlituj się! Jesteś technoklanytą, poziom technologii jest dość wysoki jak na ten świat. Czemu ty znowu wyskakujesz mi z tym łukiem? To jest broń dla dzikoklanytów lub co biedniejszych Rodzin, nie dla technoklanów które mają taką technologię! Nie psuj klimatu gry!

A ten klan do którego idziecie to nie P12 tylko P17.

Ostatnio edytowany przez Lasard (2010-07-18 11:37:12)


Odgrywanie postaci- to coś na co większość z nas lubi tracić czas.

Offline

 

#147 2010-07-18 11:47:14

 Bartek

Hobbista

3159315
Call me!
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2009-08-31
Posty: 338
Punktów :   

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Ale łuk jest o wiele lepszy nisz kusza


Jedno wiem nie poddam się galopem noc pokonać chcę.

Offline

 

#148 2010-07-18 11:53:30

 Lasard

Fanatyk

282112
Skąd: No chyba wiadomo :P
Zarejestrowany: 2009-08-17
Posty: 662
Punktów :   
WWW

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Nie, łuk wcale nie jest lepszy niż kusza. Nie wiem co ty masz z tymi łukami chłopie?! Wszędzie, w każdym systemie musisz bawić się takimi prymitywnymi zabawkami? Nie rób ze swojej postaci Legolasa. Taki łuk w porównaniu do kuszy w ogóle nie buduje klimatu, zwłaszcza, że grasz Technoklanytą.

A po za tym: kuszy takiej jaką masz czyli Syk, za nic nie przerobisz na łuk, bo to nie jest broń z cięciwą itp. Ten sprzęt bardziej przypomina jakiś stary karabin skałkowy: długa rura zamiast kolby, z tyłu jakaś dźwigienka to przeładowania, a także jakieś mechanizmy sprężające gazy.

Ostatnio edytowany przez Lasard (2010-07-18 11:57:05)


Odgrywanie postaci- to coś na co większość z nas lubi tracić czas.

Offline

 

#149 2010-07-18 12:43:28

 Bartek

Hobbista

3159315
Call me!
Skąd: Długomiłowice
Zarejestrowany: 2009-08-31
Posty: 338
Punktów :   

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

No to trzeba było tak odrazu ale i tak łuki są leprze ponieważ łuk nosi strzałę o wiele dalej i jest lżejszy niż kusza a po za tym to łuk  jest poręczniejszy a kusza nie.

Ale skoro nie chcesz żeby miał łuk to ok jakoś to przeboleję.


Jedno wiem nie poddam się galopem noc pokonać chcę.

Offline

 

#150 2010-07-18 12:52:37

 Greyu

Hobbista

1323778
Call me!
Skąd: Koźle
Zarejestrowany: 2010-02-20
Posty: 476
Punktów :   

Re: [Klanarchia] Klucznicy - temat organizacyjny

Niesie dalej strzałę niż kusza? No to chyba jesteś niedoinformowany , bełt wylatuje z dużo większym impetem , ma większe przebicie zbroi. O poręczności kuszy też nie masz pojęcia. W przypadku długiego łuku gdy masz go na plecach sięga od szyi do kolan. Kusza technoklanytów jest lekka i poręczna , przez co zajmuje niewielkie pole na plecach , przez co na pewno jest poręczniejsza. Nie wiem czemu ubzdurałeś sobie , że łuk jest lepszy od wszystkiego razem wziętego. W Neuroshimie , nie oszukujmy się , ŁUK JEST DO DUPY , wystarczy koleś z glockiem albo starym winchesterem , żebyś nie miał najmniejszych szans.

Ostatnio edytowany przez Greyu (2010-07-18 13:02:18)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.les-iris-mauves.pun.pl www.ninja-arena.pun.pl www.rasengannaruto.pun.pl www.pivotwrestling.pun.pl www.anime-school-life.pun.pl