RPGKK - Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla

Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Polecam wykorzystywanie "Pokaż nowe posty od ostatniej wizyty" lub przeglądanie tych for, które mają podfora, ponieważ forum wyżej (np. DnD) nie wyświetla na głównej stronie czy coś nowego jest w podforach (np. DnD - Mechanika). W razie problemów z rejestracją, proszę pisać pod gg 6588239 (niewidoczny). Usuniecie Ciasteczek powinno pomóc, jeśli konto się nie chce zarejestrować.

#166 2011-05-13 15:03:29

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: WHFRPG

Nobit, to daj znać, co robimy

Offline

 

#167 2011-05-13 15:22:41

keelee

Bywalec

Zarejestrowany: 2010-06-23
Posty: 36
Punktów :   

Re: WHFRPG

Nie robimy sesji.

Offline

 

#168 2011-05-13 16:12:27

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: WHFRPG

No dobra.
To co powiecie na kolejny piątek, też 18:00? Lub następny?

Offline

 

#169 2011-05-13 17:43:23

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: WHFRPG

Wszystko zależy od moich studiów. Najczęściej będę wiedział w dzień lub przed.

Offline

 

#170 2011-05-13 18:51:13

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: WHFRPG

to kwestia piątków, czy generalnie każdego dnia tak samo?

Offline

 

#171 2011-05-13 19:04:29

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: WHFRPG

Od niedawna każdy dzień.

Offline

 

#172 2011-05-18 22:40:09

keelee

Bywalec

Zarejestrowany: 2010-06-23
Posty: 36
Punktów :   

Re: WHFRPG

Ja chyba niemogę w piątek być

Offline

 

#173 2011-05-19 12:49:27

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: WHFRPG

Przemo?

Offline

 

#174 2011-05-19 13:34:16

keelee

Bywalec

Zarejestrowany: 2010-06-23
Posty: 36
Punktów :   

Re: WHFRPG

No chyba mi się zwolnił termin w piątek już raczej powinnienem być

Offline

 

#175 2011-05-19 14:46:17

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: WHFRPG

To możemy grać w piątek, u Shulla (u mnie jest remont). O 18:00.
Zainteresowanym podeślę adres.

Offline

 

#176 2011-05-20 11:44:43

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: WHFRPG

Wszystko wskazuje, że też będę.

Offline

 

#177 2011-05-22 15:10:33

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: WHFRPG

Nobit, dostępne dla Ciebie profesje wyjściowe:
Chłop
Handlarz
Pilot
Przemytnik
Żeglarz

Profesje klasowe:
Drwal
Gajowy
Górnik
Kłusownik
Łowca nagród
Myśliwy
Mytnik
Pasterz
Poganiacz mułów
Poszukiwacz złota
Przepatrywacz
Przewoźnik
Rolnik
Strażnik dróg
Szczurołap
Traper
Woźnica

Możesz też zebrać jeszcze 60pkt (jedna sesja to załatwi) i wybrać dowolną profesję podstawową.
Jeżel któraś Cię zainteresuje i będziesz chciał poczytać o niej więcej, a nie będziesz miał danych - daj znać, powiem Ci co i jak

Offline

 

#178 2011-05-22 21:28:45

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: WHFRPG

Np. handlarzem mógłyś chcieć zostać, bo wiecie, że wasz niziołek ostro handluje. Pod tą przykrywką może udałoby się jakoś do niego dotrzeć?
Podobnie przemytnik. Poniekąd też handlowiec.

Łowca nagród to profesja bezproblemowa. W końcu polujecie na na niego, no nie?

Do innych też wymyślę fabułę. Wybierz co chcesz, znajdziemy dobe uzasadnienie.

Offline

 

#179 2011-05-22 22:42:13

keelee

Bywalec

Zarejestrowany: 2010-06-23
Posty: 36
Punktów :   

Re: WHFRPG

To ja bym poprosił o więcej szczegółów na temat żeglarza i handlarza zrezygnowałem z pomysłu robienia wojownika z jedną ręką

Offline

 

#180 2011-05-24 21:23:50

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: WHFRPG

Handlarz - profesja podstawowa
W miastach i miasteczkach mieska wystarcająca liczba ludzi, aby handlarze mogli zakładać małe sklepy lub ustawiać stragany na placach targowych. Tak więc zamiast prowadzić życe wędrownego kramarza, czekają, aż klienci przyjdą do nich. Niektórzy z handlarzy stają się całkiem bogatymi osobami, posiadającymi więcej niż jeden sklep i status społeczny odpowiadający pozycji drobnych kupców. Życie handlarza płnie powoli, ożywiane jest jedynie przez okazjonalne kradzieże lub wizyty reketerów. Znane są wypadki, że handlarze, tęskniąć do dramatycznych przeżyć lub szybkich i dużych zysków przeistaczają się w poszukiwaczy przygód.

Nowe dostępne rozwinięcia (dla Nobita):
+10 Walka wręcz
+10 Inteligencja
+10 Ogłada

Nowe dostępne umiejętności (dla Nobita):
targowanie się
gadanina
prawo
monetoznawstwo
szacowanie

Dostępne profesje wyjściowe:
Złodziej - skrawkarz (profesja podstawowa)
Paser (profesja zaawansowana)
Kupiec (profesja zaawansowana)

Ostatnio edytowany przez Gladin (2011-05-24 21:32:05)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ninja-arena.pun.pl www.les-iris-mauves.pun.pl www.anime-school-life.pun.pl www.rasengannaruto.pun.pl www.pivotwrestling.pun.pl