Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla
Nobit, dostępne dla Ciebie profesje wyjściowe:
Chłop
Handlarz
Pilot
Przemytnik
Żeglarz
Profesje klasowe:
Drwal
Gajowy
Górnik
Kłusownik
Łowca nagród
Myśliwy
Mytnik
Pasterz
Poganiacz mułów
Poszukiwacz złota
Przepatrywacz
Przewoźnik
Rolnik
Strażnik dróg
Szczurołap
Traper
Woźnica
Możesz też zebrać jeszcze 60pkt (jedna sesja to załatwi) i wybrać dowolną profesję podstawową.
Jeżel któraś Cię zainteresuje i będziesz chciał poczytać o niej więcej, a nie będziesz miał danych - daj znać, powiem Ci co i jak
Offline
Np. handlarzem mógłyś chcieć zostać, bo wiecie, że wasz niziołek ostro handluje. Pod tą przykrywką może udałoby się jakoś do niego dotrzeć?
Podobnie przemytnik. Poniekąd też handlowiec.
Łowca nagród to profesja bezproblemowa. W końcu polujecie na na niego, no nie?
Do innych też wymyślę fabułę. Wybierz co chcesz, znajdziemy dobe uzasadnienie.
Offline
Handlarz - profesja podstawowa
W miastach i miasteczkach mieska wystarcająca liczba ludzi, aby handlarze mogli zakładać małe sklepy lub ustawiać stragany na placach targowych. Tak więc zamiast prowadzić życe wędrownego kramarza, czekają, aż klienci przyjdą do nich. Niektórzy z handlarzy stają się całkiem bogatymi osobami, posiadającymi więcej niż jeden sklep i status społeczny odpowiadający pozycji drobnych kupców. Życie handlarza płnie powoli, ożywiane jest jedynie przez okazjonalne kradzieże lub wizyty reketerów. Znane są wypadki, że handlarze, tęskniąć do dramatycznych przeżyć lub szybkich i dużych zysków przeistaczają się w poszukiwaczy przygód.
Nowe dostępne rozwinięcia (dla Nobita):
+10 Walka wręcz
+10 Inteligencja
+10 Ogłada
Nowe dostępne umiejętności (dla Nobita):
targowanie się
gadanina
prawo
monetoznawstwo
szacowanie
Dostępne profesje wyjściowe:
Złodziej - skrawkarz (profesja podstawowa)
Paser (profesja zaawansowana)
Kupiec (profesja zaawansowana)
Ostatnio edytowany przez Gladin (2011-05-24 21:32:05)
Offline