Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla
God of RPG
Zabity przez hatamoto Kasigi Omi
Imię: Kenchi Hinda
Znaczenie: Spostrzegawcze słońce
Gracz: Havoc
Giri: Kaishaku - 1
Zdolność: nosisz klanowy miecz. To legendarne ostrze ma tyle zdolności, ile wynosi Ranga twojego Giri.
Zaleta: reputacja egzekutora wyprzedza twoją osobę. Jeśli jesteś w konflikcie z drugą postacią traci ona ze swojej puli tyle kości, ile wynosi twoja ranga giri, pod warunkiem, że działa przeciwko tobie.
chwała: 1
Reputacja:
Cicha śmierć: 1
Cnoty
Piękno - S
Odwaga - 2
Spryt - 6
Waleczność - 3
Siła - 2
Mądrość - 2
Aspekty:
Osobno jesteśmy jak palce, razem stanowimy pięść,
Najlepsze miecze pozostają w pochwach,
Gdyby mój piesznał moje plany
Wiek - 4
Faza - wiosna
Koku - 0
Inne informacje:
Błogasławieństwo Cnót - jeśli któraś z twoich Cnót ma rangę 5 możesz podnieść ją do 6, pod warunkiem że inną obniżysz o 1.
Klanowy miecz (Murasa) - posiada zdolność Ostrze 1 (zapewnia dodatkowe zakłady w liczbie równej Randze do wszystkich Wyzwań w których jest używany.
Ostatnio edytowany przez Darth Misiekh (2011-11-11 18:05:20)
Offline
God of RPG
Zginoł w walce na wzgórzu
Imię: Jin Qukashi
Znaczenie: Szybki jak błyskawica
Gracz: Uukasz
Giri: Karo -1
Zdolność: jesteś prawą ręką Daimyo i przez to masz część jego autorytetu. Być może Mistrz Ceremonii jest jego głosem, ale kiedy pana nie ma, to ty jesteś przywódcą. Innymi słowy, pod nieobecność Daimyo Twój poziom społeczny odpowiada poziomowi "Daimyo". W dowolnej sytułacji społecznej możesz dadać do swojej puli kości związanych z Wyzwaniem ilość kości równą twojemu Giri, albo Randze twojego Daimyo.
Zaleta: podróżujesz z ekipą służących, ich liczba równa jest randze twojego Giri. Masz kilku ludzi na posyłki, do przenoszenia wiadomości i wypełniania innych, niegodnych czynności.
Chwała: 1
Reputacja:
Wystarczy spojrzenie by poznać słabość wroga - 1
Cnoty
Piękno - 2
Odwaga - 2
Spryt - 5
Waleczność - 4
Siła - S
Mądrość - 3
Aspekty
Osobno jesteśmy jak palce, razem stanowimy pięść,
Najlepsze miecze pozostają w pochwach,
Czekanie na fart jest czekaniem na śmierć,
Wiek - 3
Faza - wiosna
Koku - 0
Inne informacje:
Obcy - Ta przewaga pozwala dodać +1 rangę do Cnoty innej, niż klanowa (ale nie słabości)
Ostatnio edytowany przez Darth Misiekh (2011-11-11 18:07:09)
Offline
God of RPG
Imię: Shirakayu Bakugan
Znaczenie: Bliski śmierci
Gracz: Lasard
Giri: onibawan - 2
Zdolność: posiadasz Siatkę Szpiegów – pewną ilość agentów, którzy zbierają dla ciebie informacje. Twoi ludzie przynoszą ci wieści o osobach, które spotykasz – na każdej sesji możesz powiedzieć o NPCach „prawdę” tyle razy, ile wynosi ranga twojego giri. Nie możesz używać tej zdolności w stosunku do postaci innych graczy.
Zaleta: twoi agenci są twoimi oczami i uszami, pozwalają ci zobaczyć lub usłyszeć dowolną rozmowę lub wydarzenie, przy którym nie jesteś obecny. Możesz to zrobić tyle razy na sesję, ile wynosi ranga twojego giri.
Chwała: 1
Reputacja:
Sokole oko -1
cnoty
Piękno - S
Odwaga - 3
Spryt - 3
Waleczność - 3
Siła - 2
Mądrość - 4
Aspekty
Osobno jesteśmy jak palce, razem stanowimy pięść,
Gdyby mój piesznał moje plany
Najlepsze miecze pozostają w pochwach,
Wiek - 4
Faza - wiosna
Koku - 0
Inne informacje:
Przeznaczony - zaczynasz gre z rangą Giri równą 2
Posiada trzecz braci oraz jedna przyrodnią siostre
Jego ojciec naucza w Dojo, a matka zmarła przy porodzie
Ostatnio edytowany przez Darth Misiekh (2011-11-11 18:31:09)
Offline
God of RPG
Zginoł w walce na wzgórzu
Imię: Lee Hinda
Znaczenie: Opanowany
Gracz: Wellby
Giri: yojimbo - 1
Zdolność: możesz podstawić się pod cios i przejąć Ranę innego samuraja ze swojego Klanu. Dodatkowo, Rana zmniejsza się o ilość rang równą randze twojego giri.
Zaleta: dysponujesz oddziałem gwardzistów, który zawsze z tobą podróżuje. Ranga tego oddziału jest równa randze twojego giri. To twoi ludzie, nie można ich przekupić lub namówić do zdrady. Wypełnią każdy rozkaz i będą wierni aż do śmierci.
Chwała: 1
Reputacja:
wyśmienity szermierz - 1
Cnoty
Piękno - S
Odwaga - 3
Spryt - 3
Waleczność - 4
Siła - 3
Mądrość - 2
Aspekty:
Osobno jesteśmy jak palce, razem stanowimy pięść,
Gdyby mój pies znał moje plany, byłby martwy,
Najlepsze miecze pozostają w pochwach,
Wiek - 2
Faza - wiosna
Koku - 0
Inne informacje:
Urodzony szermierz - zawsze dostaje darmowy zakład we wszystkich Wyzwaniach Waleczności.
Ostatnio edytowany przez Darth Misiekh (2011-11-11 18:07:45)
Offline
God of RPG
Imię: ?
Znaczenie: ?
Gracz: Uukasz
Giri: Kaishaku - 1
Zdolność: nosisz klanowy miecz. To legendarne ostrze ma tyle zdolności, ile wynosi Ranga twojego Giri.
Zaleta: reputacja egzekutora wyprzedza twoją osobę. Jeśli jesteś w konflikcie z drugą postacią traci ona ze swojej puli tyle kości, ile wynosi twoja ranga giri, pod warunkiem, że działa przeciwko tobie.
Chwała: 1
Reputacja:
?
Cnoty
Piękno - 4
Odwaga - 2
Spryt - 5
Waleczność - 2
Siła - S
Mądrość - 3
Aspekty:
Osobno jesteśmy jak palce, razem stanowimy pięść,
Najlepsze miecze pozostają w pochwach,
Czekanie na fart jest czekaniem na śmierć,
Wiek - 4
Faza - wiosna
Koku - 0
Inne informacje:
Obcy - Ta przewaga pozwala dodać +1 rangę do Cnoty innej, niż klanowa (ale nie słabości)
Klanowy miecz (Murasa) - posiada zdolność Ostrze 1 (zapewnia dodatkowe zakłady w liczbie równej Randze do wszystkich Wyzwań w których jest używany.
Offline
God of RPG
Imię: Hinda Yue
Znaczenie: ?
Gracz: Wellby
Giri: Hatamoto - 1
Zdolność: możesz przeprowadzić rozpoznanie i znaleść potencjalne przewagi w trakcie sceny. Zmierz się z Wyzwaniem opartym o Spryt i Giri. Jeżeli uzyskasz Przywilej każdy samuraj, który jest twoim sojusznikiem, otrzymuje dodatkowa kość, oznaczającą przewagi które odkryłeś.Każdy Zakład który odłożysz zwiększa ilośc dodatkowych kości o jeden.
Zaleta: masz przy sobie oddział Ashigaru (żołnierzy piechoty) ich liczba jest zależna od Giri. Są zawsze lojalni wobec Ciebie, niezależnie od innych zasad.
Chwała: 1
Reputacja:
wyśmienity szermierz -1
Cnoty
Piękno - S
Odwaga - 2
Spryt - 3
Waleczność - 5
Siła - 3
Mądrość - 3
Aspekty:
Osobno jesteśmy jak palce, razem stanowimy pięść,
Najlepsze miecze pozostają w pochwach,
Gdyby mój pies znał moje plany, byłby martwy,
Wiek - 2
Faza - wiosna
Koku - 0
Inne informacje:
Obcy - Ta przewaga pozwala dodać +1 rangę do Cnoty innej, niż klanowa (ale nie słabości)
Jest bratem zmarłego Hinda Lee
Posiada jeszcze jednego brata oraz siostre.
Ojciec był hatamoto poprzedniego Daimyo Klanu Hinda
Offline
God of RPG
Imię: Hinda Ieyasu
Znaczenie: Wszechwiedząca sowa
Gracz: Havoc
Giri: Takumi - 1
Zdolność: możesz przeredagować, zmienić, poprawić, zreinterpretować lub kompletnie odwrócić sens słów wypowiedzianych przez dowolną postać, tak aby lepiej pasowały do sytułacji. Możesz to zrobić na sesji tyle razy, ile wynosi Ranga twojego Giri.
Zaleta: na każdej sesji twoje kontakty na dworze pozwalają ci uzyskać przysługi. Dostajesz ich tyle ile masz rangi Giri. To zobąwiązania które mają wobec ciebie inni.
Chwała: 1
Reputacja:
hipnotyzujący głos - 1
Cnoty
Piękno - 4
Odwaga - 2
Spryt - 4
Waleczność - S
Siła - 2
Mądrość - 4
Aspekty:
Osobno jesteśmy jak palce, razem stanowimy pięść,
Najlepsze miecze pozostają w pochwach,
Gdyby mój pies znał moje plany, byłby martwy,
Wiek - 6
Faza - wiosna
Koku - 0
Inne informacje:
Obcy - Ta przewaga pozwala dodać +1 rangę do Cnoty innej, niż klanowa (ale nie słabości)
Offline