RPGKK - Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla

Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla

Ogłoszenie

Polecam wykorzystywanie "Pokaż nowe posty od ostatniej wizyty" lub przeglądanie tych for, które mają podfora, ponieważ forum wyżej (np. DnD) nie wyświetla na głównej stronie czy coś nowego jest w podforach (np. DnD - Mechanika). W razie problemów z rejestracją, proszę pisać pod gg 6588239 (niewidoczny). Usuniecie Ciasteczek powinno pomóc, jeśli konto się nie chce zarejestrować.

#1 2010-11-04 11:47:33

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Savage World - Tworzenie Własnego Świata

http://wydawnictwogramel.pl/2010/11/pro … owy-swiat/

Bardzo ciekawy konkurs, który możemy razem (jako klub lub nie) wziąć udział. Co wy na to?

Offline

 

#2 2010-11-04 12:50:11

 Darth Misiekh

God of RPG

18220393
Skąd: Blaszka/Korribian
Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 1032
Punktów :   

Re: Savage World - Tworzenie Własnego Świata

A co masz jakiś pomysł bo osobiście posiadam kilka chociaż żaden nie jest na tyle duży by móc stworzyć z niego grywalny świat . . .


Życie nie jest sprawidliwe. Co nie oznacza, że nie możnesz wygrać.

Moja skromna lista gier planszowych
Moja skromna lista gier RPG

Offline

 

#3 2010-11-04 13:03:17

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: Savage World - Tworzenie Własnego Świata

A mam... może nie jest oryginalny (trudno stworzyć oryginalny świat ), ale zawsze coś.

Chimera

Krótki rys:
Gracze wcielają się w zmutowanych ludzi, eksperymenty miedzy-wymiarowej rasy Twórców, w Chimery. Rasa przybyła w roku 2020 podczas Wielkiego Eksperymentu i wciągu kilku lat przejęła władzę nad Ziemia. Ludzie już nie są liczeni w miliardach czy nawet w milionach, tylko setkach tysięcy. Cała planeta została przemieniona w wielkie laboratorium, w którym Twórcy chcą stworzyć nową rasę bawiąc się genami ludzi i genami istot, które pokonali wcześniej. Gracze jako zmutowani ludzi pierw muszą uciec z jednego z takich laboratorium, a później przetrwać w świecie, gdzie władają Twórcy, a jedyni ludzie którzy nie są w laboratoriach powrócili do plemiennego życia. Post-Apokaliptyczny świat.

Offline

 

#4 2010-11-04 13:59:04

 Darth Misiekh

God of RPG

18220393
Skąd: Blaszka/Korribian
Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 1032
Punktów :   

Re: Savage World - Tworzenie Własnego Świata

Nawet ciekawe chcoiaż przypomina ten film o wampirach gdzie ludzie są hodowani dla krwi


Życie nie jest sprawidliwe. Co nie oznacza, że nie możnesz wygrać.

Moja skromna lista gier planszowych
Moja skromna lista gier RPG

Offline

 

#5 2010-11-04 14:11:09

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: Savage World - Tworzenie Własnego Świata

I przypomina inne rzeczy, jak Gamma World.

Dobrze... to kto chce pomóc mi zrobić ten projekt? Mamy czas do 5 Grudnia.

Offline

 

#6 2010-11-04 15:00:08

 Darth Misiekh

God of RPG

18220393
Skąd: Blaszka/Korribian
Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 1032
Punktów :   

Re: Savage World - Tworzenie Własnego Świata

Z checią bym ci pomógł, niestety jednak natłok obowiązków mi na to nie pozwala. Chociaż życzę temu projektowi jak najlepiej i jeżeli wejdziesz do półfinału masz mój głos . . .


Życie nie jest sprawidliwe. Co nie oznacza, że nie możnesz wygrać.

Moja skromna lista gier planszowych
Moja skromna lista gier RPG

Offline

 

#7 2010-11-04 15:20:32

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: Savage World - Tworzenie Własnego Świata

Problem mam z mechaniką... nie posiadam podręcznika, a na półfinał trzeba mieć podręcznik. xD

Offline

 

#8 2010-11-04 16:33:38

 Darth Misiekh

God of RPG

18220393
Skąd: Blaszka/Korribian
Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 1032
Punktów :   

Re: Savage World - Tworzenie Własnego Świata

Podręcznik do Światotworzenia będzie dostepny dopiero od 5 listopada w sklepach A i po co ci znajomość mechaniki by stworzyć śwait? Jazdę próbną masz do pobrania tutaj ( http://wydawnictwogramel.pl/do-sciagniecia/ )

Ostatnio edytowany przez Darth Misiekh (2010-11-04 16:35:48)


Życie nie jest sprawidliwe. Co nie oznacza, że nie możnesz wygrać.

Moja skromna lista gier planszowych
Moja skromna lista gier RPG

Offline

 

#9 2010-12-08 00:45:22

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: Savage World - Tworzenie Własnego Świata

Od piątego listopada Wydawnictwo Gramel (które wydało Savage Worlds RPG po polsku) rozpoczęło zbieranie światów. Stworzonych przez hobbistów RPG. Do piątego grudnia zbierali i piętnastego mają zapowiedzieć wybrane światy, które uważają za najbardziej ciekawe. Też wysłałem tam swój pomysł.

http://wydawnictwogramel.pl/2010/11/pro … owy-swiat/

Piszę tutaj z prośbą do fanów gier RPG. Zainteresujcie się! To hobby będzie istniało i będzie miało sens, dopóki ludzie się interesują. Kiedy zostaną wylosowane światy, zapoznajcie się z nimi. Zobaczcie czy was interesują. Czy WY chcielibyście zagrać na sesji w takim świecie, ponieważ to użytkownicy będą wybierać 2 najciekawsze dla nich światy. Które nie tylko zasługują na własny podręcznik, ale też pomogą autorowi zrobić pierwszy duży skok w jego hobby.

http://wydawnictwogramel.pl/
http://forum.wydawnictwogramel.pl/

P.S. Głosujcie na mnie! ;D Ale serio... jestem fanem RPG, dużym fanem. Zatem proszę was o głosowanie (kiedy przyjdzie pora) na najbardziej interesujący, dopracowany i oryginalny świat.

Offline

 

#10 2010-12-08 06:46:05

 Darth Misiekh

God of RPG

18220393
Skąd: Blaszka/Korribian
Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 1032
Punktów :   

Re: Savage World - Tworzenie Własnego Świata

Nic tylko spam


Życie nie jest sprawidliwe. Co nie oznacza, że nie możnesz wygrać.

Moja skromna lista gier planszowych
Moja skromna lista gier RPG

Offline

 

#11 2010-12-08 12:14:28

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: Savage World - Tworzenie Własnego Świata

Dokładnie... dałem to na innych forach. ;D

Offline

 

#12 2010-12-15 14:48:38

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: Savage World - Tworzenie Własnego Świata

Chimera

Krótki rys:

Gracze wcielają się w zmutowanych ludzi, eksperymenty miedzy-wymiarowej rasy Twórców, w Chimery. Rasa przybyła w roku 2020 podczas Wielkiego Eksperymentu i wciągu kilku lat przejęła władzę nad Ziemią. Ludzie już nie są liczeni w miliardach czy nawet w milionach, tylko setkach tysięcy. Cała planeta została przemieniona w wielkie laboratorium, w którym Twórcy chcą stworzyć nową rasę bawiąc się genami ludzi i genami istot, które pokonali wcześniej. Gracze jako zmutowani ludzi pierw muszą uciec z jednego z takich laboratoriów, a później przetrwać w świecie, gdzie władają Twórcy, a jedyni ludzie którzy nie są w laboratoriach powrócili do plemiennego życia. Post-Apokaliptyczny świat.

Historia:

Przed Wielkim Eksperymentem
Lata przed tym wydarzeniem były jednymi z najlepszych dla ludzkości. Odnalezienie lekarstwa hamującego AIDS, lekarstwa na prawie wszystkie formy raka, broń laserowa, wirtualna przestrzeń, roboty i wiele innych wynalazków. Wojny prawie ustały, afryka powoli przestawała być „trzecim światem”, a ludzie zaczęli się zajmować czymś ważniejszym niż co się ostatnio wydarzyło w 134 odcinku jakiejś telenoweli. Złota Era ludzkości. Nadszedł czas odkryć i prób, a jedną z takich prób był Wielki Eksperyment. Nikt już jednak nie pamięta co to było. Testowano technologię teleportacji? Technologię wykorzystania czarnej materii? Może chciano przekroczyć prędkość światła? Stworzyć małą wersję Wielkiego Wybuchu? Nikt nie pamięta. Jednak wszyscy pamiętają co się wtedy wydarzyło. Gdy eksperyment poszedł nie w tym kierunku co... ludzkość chciała.

Wielki Eksperyment
Kto mógł się spodziewać tego co się wydarzy? Eksperyment szedł sprawnie, aż oślepiające światło pojawiło się przed kamerami. Kamerami, które pokazywały transmisję Wielkiego Eksperymentu całemu światu. Wszyscy widzieli jak z jakiegoś jasnego portalu, który pojawił się na środku sali, wyszły trzy istoty. Wyglądały identycznie. Całe srebrne, przypominające wychudzonych ludzi, jednak bez ust, nosów. Dłonie z długimi, chudymi palcami bez kciuków.
Na początku było przerażenie, ale jeden z naukowców uspokajał. Cieszył się, że spotkali inną rasę. Nawet ich chciał przywitać w imię wszystkich ludzi na ziemi. Jedna z istot wyciągnęła do niego dłoń, ale nie żeby się przywitać. Otwartą dłonią na niego wskazała, a następnie palce jej ścisnęły się w pięść. Naukowiec zaczął się telepać, konwulsje. Gdy istota szybko wyprostowała palce, naukowiec, a raczej jego ciało eksplodowało od środka. Implozja, którą widział cały świat. Panika powstała.

Po Wielkim Eksperymencie
Jak tylko pojawiły się tę istoty w laboratorium, to mówiono o innych takich zdarzeniach na całym globie. Pojawiali się wszędzie i nie byli sami. Tuż za tymi srebrnymi istotami pojawili się zmutowane istoty, jakby wyciągnięte z najgłębszych koszmarów ludzkości. Potwory wyobraźni autorów powieści horror. Byli to Słudzy, a osobami którzy ich stworzyli nazwani zostali Twórcami. Słudzy byli różnorodni. Od dziwnych istot z kilkoma parami rąk, przez pajęczaki połączonych z jaszczurami, do humanoidalnych istot z broniami, które ludzkość ledwo zaczęła eksperymentować z.
Przybyli jak szarańcza i mimo iż było mniej niż żołnierzy. Jeden na stu, to wygrywali. Nikt nie mógł ich powstrzymać, ale to było z jednego powodu. Mimo iż dało się ich zabić, uszkodzić, spowolnić, nawet wykorzystać ich technologię przeciwko nim, to Twórcy wykorzystywali swe sługi, swą technologię i umiejętności w taki sposób, że nikt nie wiedział co się wydarzy. Żadna bitwa nie była taka sama. Żadna broń nie powtórzyła się w następnej bitwie. Czasami nawet Twórcy sami wychodzili w bój i wykorzystywali swe telepatyczne umiejętności, aby dziesiątkować armię wroga powodując, że sami do siebie strzelali. Ludzkości nie pomogły nawet bronie atomowe. Kraje wystrzeliły je, jako jedyna szansa na uratowanie. Miały wylądować w miejsca, gdzie pojawili się Twórcy. Jednak było inaczej. Ich pociski, wszystkie ich pociski poleciały na Wielką Brytanie. Zamieniając ją w wielką spaloną wyspę.
Ludzkość przegrała. Została zmniejszona do takiej liczby, że nikt nie spodziewał się mordu na taką skalę. Nikt.

Od Wojny do Teraz
Po tym jak Twórcy zwyciężyli i zmniejszyli populację Ziemi, to zaczęli tworzyć budowle, wykorzystywać stare czy nawet zmieniać istniejące. Wszystkie te miejsca zmienili w Laboratoria. Oni nie przyszli tutaj walczyć ani mordować, ich celem było DNA ludzi, ich geny. Chcieli na ich eksperymentować, ale nie na kilku osobnikach, a na setkach tysięcy. Ludzkość jaką my znamy przestała istnieć. Ci, którzy zostali złapani żywcem (a czasami nawet zabierali zwłoki) zostali uwięzieni w Laboratoriach. Pozostali, którym udało się uciec, po ukrywali się. Czy to ukrywali się w jakiś schronach, w górach, lasach czy na oceanie, na dłuższą metę nic nie pomagało. Nawet koczowniczy tryb życia nie pomagał. Jeśli Twórcy chcieli więcej obiektów do badań, to ich dostawali. Słudzy zostali wysyłani, aby wziąć jak najwięcej żywcem.
Ludzkość przegrała. Teraz pozostaje pytanie... czy jest szansa na pokonanie Twórców? Czy może jedyne co można zrobić... to spróbować żyć jak najdłużej.

Nowe Istnienia:

Twórcy
Twórcy to tajemnicze istoty. Jedyne co o nich wiadomo to to, że przybyły przez jasny portal, jak wyglądają i że posiadają moce telepatii i telekinezy do wręcz niewyobrażalnych poziomów. Czego naprawdę chcą? Czy ich laboratoria mają jakiś cel? Czy oni naprawdę chcą ocalić ludzkość przygotowując ich fizycznie przeciwko nadchodzącym wrogom? Czy jest to po prostu rasa wysoko inteligentnych istot, których celem jest tylko nauka i nic innego nie jest dla nich istotne? Żaden człowiek tego nie wie. Czy jednak warto poznać to? Czy lepiej „żyć” w błogiej nieświadomości? Może to wszystko jest eksperymentem, nie istot pozaziemskich, a... samych ludzi?

Słudzy
Termin Słudzy odnosi się do wszystkich istot stworzonych przez Twórców, nawet Chimery są nimi. Jednak Słudzy są w pełni oddani Twórcom i nawet zapytany jeden o to, nie odpowie czemu to robi. Robi, bo „musi”, „tak każą” czy  „jestem, więc służę”. Jak wyprane umysły. Jednak dalej inteligentne. Wyróżnia się kilka „typów” Sług. Jest Strażnik, który pilnuje Laboratorium. Łowca, który poluje na ludzi i Chimery, które uciekły. Dozorca, który zarządza Laboratorium. Oraz Mięso, to są Słudzy, którzy nie są sprytni. Jednak mają cel. Służyć Twórcom.

Chimery
To są postacie graczy. Chimery to zmutowani ludzie, krzyżówki genetyczne Twórców. Oni jako jedyni z Sług, posiadają własną wolę. Są w pełni świadome kim są, a byli kiedyś ludźmi, którzy pamiętają czy to z opowieści dziadków czy na własnej skórze, co robią Twórcy i ich Słudzy.
Rozróżnia się trzy rodzaje Chimer:
Pierwszą z nich jest Zwierzęca Chimera. Jest to połączenie człowieka z jednym z Ziemskich stworzeń. Rekin, krokodyl, wilk, niedźwiedź, królik czy inne zwierzęta jeszcze zamieszkujące glob. Są oni, w porównaniu do innych krzyżówek, najbardziej odporni telepatycznym atakom Twórców i Sług, które też potrafią wykorzystać telepatię.
Drugim rodzajem jest Pozaziemska Chimera. Jest to połączenie człowieka z jednym z genów istot, które Twórcy kiedyś pokonali. Eksperyment międzygwiezdny. Tutaj gracz może mieć naprawdę bujną wyobraźnie co może potrafić jego postać (oczywiście Mistrz Gry musi zaakceptować). Przykładami mogą być Chimera, która potrafi telepatię, telekinezę, pluć ogniem, żrącym kwasem, żyć bez powietrza, mieć twardą jak skała skórę oraz wiele innych. Istoty te mają jednak duża wadę są bardzo łatwi do manipulowania telepatią. Nawet Chimery, które potrafią telepatię, potrafią ją gorzej niż Słudzy, a jeszcze gorzej niż Twórcy.
Trzecim i ostatnim rodzajem jest Międzyplanetarna Chimera, a jest to połączenie Pozaziemskiej i Zwierzęcej Chimery. One mogą mięć na przykład szybkość (i wygląd) królika, ale też potrafią pluć żrącym kwasem. Jednak ich umiejętności są słabsze od poprzednich Chimer.

Nasilenie Genetyczne:
Jest jeszcze Nasilenie Genetyczne, a raczej ile nieczłowieka, jest w człowieku. Duże i Małe Nasilenie Genetyczne.
Chimera z Małym Nasileniem Genetycznym przypomina bardziej człowieka niż zwierzę, istotę pozaziemską lub ich połączenie. Rzadziej wpada w zwierzęcy szał, ale ma słabsze zwierzęce zalety. Jest bardziej odporna na telepatię Twórców niż Pozaziemskie Chimery, ale jej umiejętności są słabsze. U Międzyplanetarnej Chimery, jej umiejętności są najsłabsze z wszystkich kombinacji, ale nadal rzadziej wpada w szał i jest odporniejsza na telepatię.
Chimera z Dużym Nasileniem Genetycznym już prawie nie przypomina człowieka. Bardzo łatwo wpada w zwierzęcy szał, ale zwierzęce atrybuty są jedne z najlepszych (super siła, zwinność, szybkość, słuch czy węch). U Pozaziemskiej Chimery są one bardzo podatne na sugestię Twórców, więc są uznawane za najbardziej groźne podczas ucieczki z Laboratorium lub nawet poza nim. Jednak ich umiejętności są potężne. Międzyplanetarna Chimera jest tutaj dość różnorodna i mimo iż jest słabsza od swoich współeksperymentów z dużym nasileniem, to nadal potrafi pokazać „na co ją stać”.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.walecznykroliczek.pun.pl www.power-league.pun.pl www.rbd-rebelde.pun.pl www.redmoondk.pun.pl www.artcafe.pun.pl