RPGKK - Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla

Portal Społecznościowy Klubu "Chimera" Kędzierzyna-Koźla

Ogłoszenie

Polecam wykorzystywanie "Pokaż nowe posty od ostatniej wizyty" lub przeglądanie tych for, które mają podfora, ponieważ forum wyżej (np. DnD) nie wyświetla na głównej stronie czy coś nowego jest w podforach (np. DnD - Mechanika). W razie problemów z rejestracją, proszę pisać pod gg 6588239 (niewidoczny). Usuniecie Ciasteczek powinno pomóc, jeśli konto się nie chce zarejestrować.

#1 2010-05-30 10:11:09

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Proponuję stworzyć osobny wątek tylko i wyłącznie do zarządzania sezonami.
Należałoby tutaj w każdym sezonie stworzyć posta ze swoimi regionami i wasalami i podjętymi akcjami, oraz z takimi działaniami jak zużycie zasobów. Dzięki temu moglibyśmy w miarę spójnie kontrolować, czy wszyscy stosujemy identyczne zasady. Oczywiście wiedza ta nie powinna być wykorzystywana przez innych graczy (np. wiedza o lojalności regionu, czy działaniach przeciwko innym graczom, nazwy regionów (jeżeli nie znamy nazwy regionu i nie wiemy, że on istnieje, nie możemy podejmować przeciwko niemu żadnyh działań)). Ew. akcje przeciwko innym graczom mogłyby być ukryte pod hasłem akcja tajna i były podawane do wiadomości jedynie Narratorowi.

Przykład.

Baron Wiwer
Jesień
Prowincja Nionin
Zasoby na wejściu:
Dobra przemysłowe: 0
Dobra użytkowe: 1 - elegancki pas, poziom 1 (umożliwia przechowywanie 1 punktu stylu)
Drewno: 1
Kamień: 1
Metal: 0
Przyprawy: 0
Wino: 2
Trucizny: 0
Zioła: 0
Żywność: 1

Regiony:
Zamek Nionin - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1.
Wioska Masa - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1.  Produkcja kielichów z motywem  nagich, pięknych mężczyzn, jako prezent dla Hrabiny Mantu, Gvindii Thorne.
Farma Wędrujące Źródło - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1. Żywność+1.
Wzgórza Czerwony Księżyc - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1. Drewno+1.
Góra Ogeriego - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=2. Kamień+1.
Równiny Biały Grąd - Poziom=2, Lojalność=1, Rzut na problemy=2. Wino+2.
Lojalnośc prowincji=1 (przyjmuję jako lojalność prowincji średnią lojalności regionów, zaokrąglaną do najbliższej liczby całkowitej).

Kłopoty
Zamek Nionin - do piwnic, poprzez wydrążone tunele, włamały się orki. Ukradły wino!

Akcje
Baron Wiwer

  1. Najęcie Straży Przybocznej

  2. Rozpoczęcie budowy drogi w Białym Grądzie (1 drewno, 1 kamień)

  3. Rozwinięcie Wędrującego Źródła o jeden poziom

  4. Przy pomocy wina (1) zwiększenie lojalności Wędrującego Źródła o 3

  5. Przy pomocy wina (1) zwiększenie lojalności zamku Nionin o 3

  6. 6. Najęcie Służby Zamkowej

Bez użycia akcji:

  • jedną żywność z początku sezonu przeznaczam na zapłatę Garyanowi

  • Jedną żywność wyprodukowaną w tym sezonie przeznaczam na opłacenie Yrdanu

  • Odbieram wyprodukowany pas i dołączam go do mego wyposażenia

Garyan, Herald 3. poziomu, Lojalność=3

  1. Zwiększenie lojalności Wędrującego Źródła o jeden.

  2. Zwiększenie lojalności Nioninu o jeden.

  3. Zwiększenie lojalności Czerwonego Księżyca o jeden.

Yrdan, Wysłannicy 3. poziomu, Lojalność=3

  1. Zażegnanie kłopotów w zamku - spenetrowanie wydrążonych tuneli, wstawienie masywnych drzwi ze sztabami blokujące wyjście z tunelu do zamku. Sporządzenie map wydrążonych tuneli.

  2. akcja tajna

  3. akcja tajna

Nietoperze, Siatka Szpiegowska 1. poziomu, Lojalność=1

  1. Zwiększenie bezpieczeństwa w prowincji

Stan końcowy zasobów
Stan początkowy, po odjęciu zużytych w sezonie i po dodaniu produkcji na koniec sezonu. Stan końcowy jest równocześnie stanem początkowym na kolejny sezon.
Dobra przemysłowe: 0
Dobra użytkowe: 1
Drewno: 1
Kamień: 1
Metal: 0
Przyprawy: 0
Wino: 2
Trucizny: 0
Zioła: 0
Żywność: 0

Co Wy na to?

Kod:

[size=24][b]Baron Wiwer[/b][/size]
[size=16]Jesień[/size]
[size=12][b]Prowincja Nionin[/b][/size]
[b]Zasoby na wejściu[/b]:
Dobra przemysłowe: 0
Dobra użytkowe: 1 - elegancki pas, poziom 1 (umożliwia przechowywanie 1 punktu stylu)
Drewno: 1
Kamień: 1
Metal: 0
Przyprawy: 0
Wino: 2
Trucizny: 0
Zioła: 0
Żywność: 1

[b]Regiony[/b]:
Zamek [i]Nionin[/i] - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1.
Wioska [i]Masa[/i] - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1.  Produkcja kielichów z motywem  nagich, pięknych mężczyzn, jako prezent dla Hrabiny Mantu, Gvindii Thorne.
Farma [i]Wędrujące Źródło[/i] - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1. Żywność+1.
Wzgórza [i]Czerwony Księżyc[/i] - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1. Drewno+1.
[i]Góra Ogeriego[/i] - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1. Kamień+1.
Równiny [i]Biały Grąd[/i] - Poziom=2, Lojalność=1, Rzut na problemy=2. Wino+2.
Lojalnośc prowincji=1 (przyjmuję jako lojalność prowincji średnią lojalności regionów, zaokrąglaną do najbliższej liczby całkowitej).

[b]Kłopoty[/b]
Zamek Nionin - do piwnic, poprzez wydrążone tunele, włamały się orki. Ukradły wino!

[b]Akcje[/b]
Baron Wiwer
[listo][li]Najęcie Straży Przybocznej[/li]
[li]Rozpoczęcie budowy drogi w Białym Grądzie (1 drewno, 1 kamień)[/li]
[li]Rozwinięcie Wędrującego Źródła o jeden poziom[/li]
[li]Przy pomocy wina (1) zwiększenie lojalności Wędrującego Źródła o 3[/li]
[li]Przy pomocy wina (1) zwiększenie lojalności zamku Nionin o 3[/li]
[li]6. Najęcie Służby Zamkowej[/li]
[/listo]
Bez użycia akcji:
[list][li]jedną żywność z początku sezonu przeznaczam na zapłatę Garyanowi[/li]
[li]Jedną żywność wyprodukowaną w tym sezonie przeznaczam na opłacenie Yrdanu[/li]
[li]Odbieram wyprodukowany pas i dołączam go do mego wyposażenia[/li][/list]

Garyan, Herald 3. poziomu, Lojalność=3
[listo][li]Zwiększenie lojalności Wędrującego Źródła o jeden.[/li]
[li]Zwiększenie lojalności Nioninu o jeden.[/li]
[li]Zwiększenie lojalności Czerwonego Księżyca o jeden.[/li]
[/listo]

Yrdan, Wysłannicy 3. poziomu, Lojalność=3
[listo][li]Zażegnanie kłopotów w zamku - spenetrowanie wydrążonych tuneli, wstawienie masywnych drzwi ze sztabami blokujące wyjście z tunelu do zamku. Sporządzenie map wydrążonych tuneli.[/li]
[li]akcja tajna[/li]
[li]akcja tajna[/li]
[/listo]

Nietoperze, Siatka Szpiegowska 1. poziomu, Lojalność=1
[listo][li]Zwiększenie bezpieczeństwa w prowincji[/li][/listo]

[b]Stan końcowy zasobów[/b]
Stan początkowy, po odjęciu zużytych w sezonie i po dodaniu produkcji na koniec sezonu. Stan końcowy jest równocześnie stanem początkowym na kolejny sezon.
Dobra przemysłowe: 0
Dobra użytkowe: 1
Drewno: 1
Kamień: 1
Metal: 0
Przyprawy: 0
Wino: 2
Trucizny: 0
Zioła: 0
Żywność: 0

Ostatnio edytowany przez Gladin (2010-06-15 17:54:12)

Offline

 

#2 2010-05-30 11:10:13

Przemo

Prawdziwy Gracz

Skąd: Koźle
Zarejestrowany: 2009-10-24
Posty: 219
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Zatwierdzone. Powyższy zapis należy traktować jak wzorzec do załatwiania tych spraw.

Formularz HotB-AS-Rew.0 .

* * *

Sezony czy Pory Roku? Z jasnych przyczyn częściej mówimy "Sezony", więc jak wszytkim to pasuje, to może tak zostać. W takim przypadku, jeżeli przyjdzie nowy gracz, będę mu wyjaśniał, że jeden rok trwa 4 sezony, a Sezon to Pora Roku, a nie "sezon grzewczy" czy sezon jak w rozgrywkach piłkarskich, co to go otwierają i zamykają. Zdecydujcie jak wolicie, sokoły .

* * *

Za sprawą szczerych chęci, jakiś czas temu (w czasach dwóch pierwszych sesji) udało mi się maznąć tłumaczenie kilku lub kilkunastu stron rozdziału Seasons. Teraz, gdy zaczęliśmy ostro grać to "się chycę" i będę to stopniowo to dokańczać w wolnych chwilach. Tak, żebyśmy mięli cały, przetłumaczony rozdział do wglądu - to wiele rozjaśni i uczyni wygodniejszym. Plik mam na pewno w pracy, ale zaraz poszukam, czy nie wysyłałem tego na maila - jeżeli tak, to zaraz dam link do tych stron, które już mam.


Pozdrawiam,

Przemo

Offline

 

#3 2010-05-30 11:36:11

Przemo

Prawdziwy Gracz

Skąd: Koźle
Zarejestrowany: 2009-10-24
Posty: 219
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]


Pozdrawiam,

Przemo

Offline

 

#4 2010-05-30 21:53:16

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Właśnie wyczytałem, że na jesień (a to teraz gramy) każdy dostaje jedną akcję seznową extra. Zaraz to ujmę w moich akcjach, Havoc pewnie to przeczyta, a Ursuna należy doszkolić na sesji.

Przy okazji podaję, jakie bonusy (albo wręcz przeciwnie - Winter Sucks!) przynależą do której pory roku.

Spring
All Romances created in Spring gain a one rank bonus. Any Art created in Spring gains one additional rank of Potential.

Summer
One Region per Province makes an additional Resource.

Autumn
All PC nobles gain one additional Season Action.

Winter
All Regions roll one additional die of Trouble. Winter sucks.


Kolejna sprawa. Doczytałem się, że aby tworzyć Goods, trzeba mieć najpierw zasoby Industry. Nie miałem więc z czego tych kielichów stworzyć... trzeba coś na sesji doszlifować ten temat w takim razie, muszę jeszcze moje akcje sezonowe i produkcje pod tym kątem dostosować w takim razie...

Ostatnio edytowany przez Gladin (2010-05-30 22:24:29)

Offline

 

#5 2010-05-30 22:09:43

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Ohh... to sobie zwiększę poziom, któregoś z regionów.

Offline

 

#6 2010-05-30 22:38:50

Przemo

Prawdziwy Gracz

Skąd: Koźle
Zarejestrowany: 2009-10-24
Posty: 219
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Tak.

A mówiąc zupełnie szczerze, to wiedziałem o tych modyfikatorach, ale siedziałem cicho, żeby nie komplikować sytuacji na sesji (żeby było więcej czasu na "mięcho", miast szperania po podręcznikach). Dodatkowa akcja mogła uruchomić mnóstwo scen (a chciałem je uruchamiać, żeby Gladin i Michał "popływali" sobie w grze - to jest ważne, wiadomo) Nie chciałem też powodować dodatkowych kłopotów na Zimę (bo planuję rozegrać jakiś fajny, duży Zimowy Dwór, więc po co się macie za orkami uganiać wtedy).

No ale jak chcecie, to macie .

Szacun dla Gladina za skrupulatne zgłębianie zasad. Dodatkowy punkt stylu za szablon rozgrywania seasons (zapomniałem o tym w poprzednim wpisie), plus jeszcze jeden za odkrycie omawianych modyfikacji. Czyli startujesz z 5-ma we środę.


Pozdrawiam,

Przemo

Offline

 

#7 2010-05-31 18:32:26

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Baron Kavamadii z Domu Thayl
Jesień
Prowincja Lurien
Zasoby na wejściu:
Dobra przemysłowe: 0
Dobra użytkowe: 0
Drewno: 2
Kamień: 2
Metal: 0
Przyprawy: 0
Wino: 3
Trucizny: 0
Zioła: 0
Żywność: 4

Regiony:
Zamek Lurien - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=0.
Wioska Bruam - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=2.
Polana Talin - Poziom=2, Lojalność=1, Rzut na problemy=2. Produkcja Wina.
Farma Jalan - Poziom=2, Lojalność=1, Rzut na problemy=1. Produkcja Jedzenia.
Wybrzeże Igglen - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1.
Las Irvan - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=2. Produkcja Jedzenia.
Góry Tonis - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=2. Produkcja Metali.
Ruiny Berons - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1.
Farma Darun - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1. Nowe Ziemie.

Kłopoty
Polana - chmara szczurów
Góry - dziwni troglodyci

Akcje
Baron Kavamadii
- Nowe Ziemie (Farma Darun)
- Rozpoczęta budowa Szkoły Etykiety (Na Wiosnę)
- Rozwinięcie Lasu Irvan na 2 poziom.
- Ćwiczenie Roadmenów (Silna Dłoń) na 3 poziom (Na Lato)
- Ćwiczenie Służby (Służba Zamku Lurien) na 2 poziom (Na Wiosnę)

Silna Dłoń, Roadmeni (poziom 2) Lojalność=2
- Wysłanie ich do rozprawienia się z górami
- Podróż z Kavamadim

Tarcze Lurien, Osobista Straż (poziom 2) Lojalność=2
- Wysłanie ich do rozprawienia się z polaną

Bahamon, Mistrz Szpieg
- Pomoc Kavamadiemu

Antoniusz, Herald (poziom 1) Lojalność=1
- Rozpowiadanie o Kavamadiim w Wiosce Braun (Lojalność na 2).

Sztylety Igglen, Szpiedzy (poziom 3) Lojalność=3
- Zdobycie informacji o Hekmeth
- Zdobycie informacji o Xercośtam ()
- Zwiększenie Bezpieczeństwa w prowincji.

Wioska Bruan (poziom 2)
- Rozwinięcie Wioski na 2 poziom.

Stan końcowy zasobów
Stan początkowy, po odjęciu zużytych w sezonie i po dodaniu produkcji na koniec sezonu. Stan końcowy jest równocześnie stanem początkowym na kolejny sezon.
Dobra przemysłowe: 0
Dobra użytkowe: 0
Drewno: 0
Kamień: 0
Metal: 1
Przyprawy: 0
Wino: 4
Trucizny: 0
Zioła: 0
Żywność: 7

Offline

 

#8 2010-05-31 18:49:35

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Przy opisie regionów dobrze jest wpisywać jakie są budowle w regionie. Zapomniałem o tym w szablonie, bo sam nie mam jeszcze budowli. Np.

Regiony:
Zamek Nionin - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1. Budowle: Szkoła Etykiety.
Wioska Masa - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1.  Produkcja kielichów z motywem  nagich, pięknych mężczyzn, jako prezent dla Hrabiny Mantu, Gvindii Thorne.
Farma Wędrujące Źródło - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1. Żywność+1.
Wzgórza Czerwony Księżyc - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1. Drewno+1.
Góra Ogeriego - Poziom=1, Lojalność=1, Rzut na problemy=1. Kamień+1.
Równiny Biały Grąd - Poziom=2, Lojalność=1, Rzut na problemy=2. Wino+2. Budowle: Droga.
Lojalnośc prowincji=1 (przyjmuję jako lojalność prowincji średnią lojalności regionów, zaokrąglaną do najbliższej liczby całkowitej).

Nie jest to może super czytelne, ale może z czasem dopracujemy szablon.

Offline

 

#9 2010-05-31 22:17:08

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Baronie Kavamadi,
rozwinięcie swojej wioski wymaga zasobów. Nie ujęłeś tego w swoim zestawieniu (jedno drewno, jeden kamień). Skoryguj również ilość rzutów na problemy dla Polany, Lasu i Gór na 2 kostki, zamku na 0 kostek (służba). Nie wiem jak odnośnie ruin, nie znalazłem nigdzie w podręczniku wzmianki, że tutaj też rzuca się na problemy.

Szanowny Baronie, jako osoba doskonale znająca się na zarządzaniu ziemiami, mogę poddać Ci sugestię, jak możesz wykonać jedną akcję więcej, niż wykonałeś (poprzez efektywniejsze wykorzystanie posiadanych zasobów). Jeżeli jesteś zainteresowany, zapraszam na rozmowę. Być może uda nam się ubić interes...

Offline

 

#10 2010-05-31 22:41:34

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Nah... jeśli dojdziemy do takiego stopnia, że będziemy musieli efektywnie rozstawiać kilka prowincji naraz, to wtedy.

Offline

 

#11 2010-05-31 23:16:30

Przemo

Prawdziwy Gracz

Skąd: Koźle
Zarejestrowany: 2009-10-24
Posty: 219
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Szanowny Baronie Kavamadi,

Jak już się ożenisz z Hekmeth, to będzie mogła nawet więcej akcji dla Ciebie wykonać.

Albo Ty dla niej.

Hehe .

Ostatnio edytowany przez Przemo (2010-05-31 23:17:10)


Pozdrawiam,

Przemo

Offline

 

#12 2010-06-01 17:15:34

Przemo

Prawdziwy Gracz

Skąd: Koźle
Zarejestrowany: 2009-10-24
Posty: 219
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Żarty na bok, bo tera będzie mrocznie.

Zoba co Dżon Łyko nabroił:

http://www.housesoftheblooded.net/forum … 1470#p1470

Actually...

Only Band Vassals get a number of actions equal to their rank. Your Spouse, for example, does not.

The reason for this is because the moment a Vassal becomes an NPC, there's a real chance of them losing Season Actions. For example, you have a rank 3 Spouse. 3 Season Actions. When that Spouse becomes an NPC, you decide their Virtues. If you decide to make your Spouse's weakness Cunning, you've suddenly lost all those Season Actions.

That didn't make sense to me, so only Band Vassals get a number of Season Actions equal to their rank. All Vassals do get one Aspect per rank, however. That includes Band Vassals.

.

Nie no, bywam cierpliwy, bywam wyrozumiały, ale to mnie zaczyna już powoli wkurzać, tyle Wam powiem. Szkoda mi głównie Waszego czasu, który władowaliście w wymotanie tego wszystkiego powyżej. A tu taki patent. Co to wogóle ma znaczyć?

Tak. Wszyscy nie-grupowi wasale mają jedną akcję na Porę Roku niezależnie od rangi. Tjaa... niby dostają co rangę aspekt, pytanie tylko po co im aspekty jak oni nawet imion zwykle nie mają? Głupie to jakieś. I to na maksa.

Opcje widzę takie:
1) Łykamy dzielnie co raz to dziwniejsze koncepty Dżona, nomen-nekromen, Łyko, tj. przerabiacie se już policzone Pory Roku zgodnie z tymi wymysłami. Ci co zaczęli później mogliby sobie doliczyć Wiosnę i Lato - z tak zmniejszoną liczbą Akcji do użycia może być chyba kłopot z normalnym funkcjonowaniem. Niby wtedy wszystko wskakuje na swoje miejsce, ale pamiętam, że wmawiałem Wam całą sesję, że ledwo objęliście rządy. Teraz możemy co najwyżej przymykać oczy itp.
2) Zlewamy zmianę i wprowadzamy jakiś "house rule" - np. że NPC nie może mieć mniej akcji niż rangi. Też złe. Wszystko złe. Cholera!
3) Zlewamy wszystko powyższe, a ja, jako żem już się rozsierdził tą całą sytuację, się osobiście przyjrzę tym całym Porom Roku-rozkroku i zrobię z tego coś normalnego, i nade wszystko grywalnego. I uproszczonego - z opcją dla urodzonych administratorów i opcją dla graczy ściśle, że tak powiem, fabularnych.

Nie wiem kiedy Dżon przyjeżdża znów do Polski, ale się dowiem - marny jego los, cholera!


Pozdrawiam,

Przemo

Offline

 

#13 2010-06-01 18:39:27

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

moje zdanie jest takie, aby zrobić tak, jak uważamy
trochę bez sensu, aby wasal pierwszego poziomu i 3. poziomu byli tyle samo warci (nadal nie wiem, po co im aspekty?) (poza tym, dlaczego wyszkolenie normalnego wasal kosztuje tyle samo, co band wasala (czyli dużo), a daje dużo mniej.

Natomiast, każdy ma 1 akcję gratis. Ok. Po drugie, każdy wasal ma jedną akcję gratis w domenie swego suwerena. To daje nam już 2 akcje (najwyżej np. master spy z wadą w cunning (jak ktoś chce), miałby jedną akcję do wykonania tylko w obrębie domeny).
Na poziomie 3. ma 3 akcje, więc jak go robimy NPC z wadą w cunning to zakładamy, że traci jedną akcję i git. poza tym NPC może mieć swoich wasali, zgadza się? I Ci wasale też mają akcje? Czy źle myślę?

Poza tym, najpierw należy się nauczyć zasad systemu, aby potem go dostosować do swoich potrzeb

No umknęło coś łikowi, a teraz nie chce mu się tego sensownie dopracować

Ostatnio edytowany przez Gladin (2010-06-01 19:44:18)

Offline

 

#14 2010-06-01 19:42:16

 Gladin

Hobbista

Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Zarejestrowany: 2009-12-23
Posty: 295
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

aha i przypominam... zimą lojalność ziem spada, a ziemie z lojalnością 0 nic nie produkują (tak to wytłumaczył mi przemo).

Poza tym warto mieć jakieś zapasy Industry, nigdy nie wiadomo, co się przyda

Offline

 

#15 2010-06-01 19:54:43

 Havoc

Admin

6588239
Skąd: Pogorzelec
Zarejestrowany: 2009-08-09
Posty: 1286
Punktów :   

Re: House of the Blooded - zarządzanie sezonami

Po zimie (After Winter), czyli jak rozpoczynamy Wiosnę.

EDIT: Znalazłem info, że Wioska sama może się rozszerzać zużywając moment produkcji (czyli nie tworzy Goods tylko się rozszerza na wyższą rangę).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragonballunbound.pun.pl www.mfporadnik.pun.pl www.narutoyoyo.pun.pl www.hhniezginie.pun.pl www.eragon-dziedzictwo.pun.pl