Darth Misiekh - 2010-12-28 21:49:49

Co tu będę dużo się rozpisywał. Każdy grał lub chociasz słyszał o Starym Świecie. Gramy na pełnej mechanice systemu. Rzuty standardowo wykonujemy na kostnicy i będziemy wklejać w tym temacie z dodatkowym opisem do czego się odnoszą, np.

   -  link do rzutu - test walki wręcz

   Wszystkie dialogi zapisujemy od " - " np.

   - Atakujmy bracia! -

  Natomiast dialogi od " ~ " np.

   ~ Ciekawe czy kultyści zjadają dzieci   ~


Co do postowania do dostosuje się do graczy tzn będziecie często odpisywać to ja również. Jeżeli zaś chodzi o to gdzie rozpocznie się przygoda to możemy ustalić to wspólnie; jedynym moim zastrzeżeniem jest by działa się w Imperium oraz to by BG się już znali.

Havoc - 2010-12-28 21:58:38

My mamy robić rzuty, czy ty będziesz?

Darth Misiekh - 2010-12-28 22:05:20

na postać to wam zaufam co do sesji do sami je będziecie robić i tylko wstawiać tutaj link z odpowiednim opisem ( tzn czego się tyczy )

Havoc - 2010-12-29 15:31:38

Łukasz napisz co za postać robisz... może jakoś się przystosuje.

Gladin - 2010-12-29 21:40:53

to jest sesja otwarta?
na warhammera, nawet 2-giej edycji może bym się skusił
rozumiem, że gra jest na forum?
to dialogi są od "-" czy od "~" ?
kiedy chcesz wystartować?

Havoc - 2010-12-29 22:21:58

Gra przez forum - PBF. - rozmowa, ~ myśli postaci.

Darth Misiekh - 2010-12-30 13:28:01

Ze startem poczekałbym do powiedzmy 3 stycznia no może kilka dni po nim.

Gladin - 2010-12-30 19:25:11

ok, to co jest potrzebne, żeby wziąć w tym udział?
mam sobie stworzyć całą postać i co dalej?
Ktoś ma już jakąś postać stworzoną? mam kilka pomysłów i może wasze postacie wpłyną na decyzję, jaką postać sobie stworzę

edit: można sobie wybrać profesję, czy ją losujemy?

UUkasz - 2010-12-31 13:32:03

Robię krasnoluda wojownika.

Gladin - 2010-12-31 14:03:05

Dobra, to ja sobie wybiorę profesję.
Robię niziołka wojownika (strażnik pól).

Havoc - 2010-12-31 15:24:18

Chyba też zrobię krasnoluda... ale jeszcze nie wiem jakiego.

Darth Misiekh - 2010-12-31 23:01:42

Macie dostęp do podręcznika bo jeżeli nie to zamieszcze tutaj wszystkie odpowiednie informacje potrzebne do stworzenia postaci?

UUkasz - 2011-01-01 15:05:48

Wrzuć co jest potrzebne.

Gladin - 2011-01-01 17:05:55

ściągnąłem sobie PDFa z sieci

Darth Misiekh - 2011-01-01 18:18:46

Jak dobrze rozumiem to i ty UUkasz oraz Havoc macie zamiar grać krasnoludami, ta? A więc oto tabelka na rzuty dla nich:
Walka Wręcz (WW ) 30+2k10
Umiejętności Strzeleckie ( US ) 20+2k10
Krzepa ( K ) 20+2k10
Odporność ( Odp ) 30+2k10
Zręczność ( Zr ) 10+2k10
Inteligencja (Int ) 20+2k10
Siła Woli ( SW ) 20+2k10
Ogłada ( Ogd ) 10+2k10
Ataki ( A ) 1
Żywotność ( Żyw ) rzućcie k10 i podajcie mi wynik
Siła ( S ) równa pierwszej cyfrze cechy Krzepa
Wytrzymałość ( Wt ) równa pierwszej cyfrze cechy Odporność
Szybkość ( Sz ) 3
Punkty Obłędu ( PO ) 0
Punkty Przeznaczenia (PP ) rzućcie k10 i podajcie mi wynik
Jeżeli będziecie mieli już to gotowe podam wam resztę, ok.?

Gladin - 2011-01-01 22:07:24

Zastanawia mnie, że strażnik pól ma na wyposażeniu kuca z siodłem, a nie posiada umiejętności jeździectwo...

Darth Misiekh - 2011-01-01 22:34:32

Może to być spowodowane błędem w polskim podręczniku dla pewności zajrzę jeszcze do jego angielskiego orginału i dam znać co i jak . . .

Gladin - 2011-01-01 23:14:02

gramy na opancerzeniu prostym, czy złożonym?
Czy mając 1 atak mogę 2 razy strzelać w rundzie, jeżeli wybiorę błyskawiczne przeładowanie jako zdolność?
Czy tarcza w WH2 dodaj 1 PP na każdej lokacji?

Darth Misiekh - 2011-01-02 13:20:11

Gladin napisał:

gramy na opancerzeniu prostym, czy złożonym?

złożonym

Gladin napisał:

Czy mając 1 atak mogę 2 razy strzelać w rundzie, jeżeli wybiorę błyskawiczne przeładowanie jako zdolność?

to zależy o jakiej broni mówimy jeżeli wybierzesz broń której przeładowanie zajmuje akcje to tak. W przeciwnym wypadku to nie.

Gladin napisał:

Czy tarcza w WH2 dodaj 1 PP na każdej lokacji?

tarcza służy do parowania ciosów ( akcja natyczmiastowa ) tzn tarcza, puklerz itp daje nam dodatkową akcje parowania i nie trzeba poświęcać na to akcji.

Gladin - 2011-01-02 13:49:39

Darth Misiekh napisał:

tarcza służy do parowania ciosów ( akcja natyczmiastowa ) tzn tarcza, puklerz itp daje nam dodatkową akcje parowania i nie trzeba poświęcać na to akcji.

Czyli nie daje doatkowych PP...

Darth Misiekh - 2011-01-02 13:56:00

niestety nie . . .

Gladin - 2011-01-02 14:08:00

a co z tym moim kucem i jeździectwem?

Darth Misiekh - 2011-01-02 14:32:01

jeszcze do podręcznika nie zaglądałem

Darth Misiekh - 2011-01-02 20:46:09

UUkasz Havoc jak tam rzuty? Można przejść już dalej? Bo w takim tempie to do wiosny nie zdążymy

Gladin - 2011-01-02 21:37:29

Moja postać:

Niziołek, Ryży Marchwiowy, strażnik pól.
Wzrost 132cm, waga 40kg, oczy niebieskie, włosy rude, znaki szczgólne: złamany nos.
Wiek: 34 lata. Posiada rodzeństwo: brata i siostrę. Znak gwiezdny: dwa byki (płodność i rzemiosło)
Urodził się w bogatej wsi, w Talabeclandzie.
WW=23 / US=41 / K=21 / Odp=22 / Zr=43 / Int=37 / SW=32 / Ogd=43 / A=1 / Żyw=11 / S=2 / Wt=2 / Sz=4 / Mag=0 / PO=0 / PP=3

Umiejętności:
Jeździectwo (Zr)
Nauka: genealogia/heraldyka (Int)
Nauka: nekromancja (Int)
Plotkowanie (Ogd)
Przeszukiwanie (Int)
Rzemiosło: gotowanie (Int)
Skradanie się (Zr)
Spostrzegawczość (Int)
Sztuka przetrwania (Int)
Tropienie (Int)
Ukrywanie się (Zr)
Wiedza: niziołki (Int)
Znajomość języka: niziołków (Int)
Znajomość języka: staroświatowy (Int)

Zdolności:
Błyskotliwość
Błyskawiczne przeładowanie
Broń specjalna: proca
Odporność na Chaos
Szósty zmysł
Wędrowiec
Widzenie w ciemności

Historia:
Kilkanaście pokoleń temu, przodek Ryżego, urodził się jako pierwszy w rodzinie Włochonosów z rudymi włosami. Spoglądano na to podejrzliwie, dopatrując się w tym wpływu chaosu. Hargin Włochonos, gdyż tak się zwał, wraz z nietypowym kolorem włosu odziedziczył też nietypowy charakter. W bardzo młodym wieku opuścił Krainę Zgromadzenia, gdzie nie czuł się komfortowo wśród niziołków, które spoglądały na niego jak na odmieńca. Wędrował trochę po świecie i imał się różnych zajęć. W końcu osiadł w Talabeclandzie i zajął się handlem warzywami. Wkrótce wyspecjalizował się w handlu marchwią, zdobywając coraz większe udziały w rynku. Zmienił też nazwisko z Włochonos na Marchwiowy. Stare nazwisko źle się kojarzyło kontrahentom w odniesieniu do żywności, nowe nawiązywało zarówno do jego działalności, jak i do koloru włosów. Założył rodzinę i generalnie dobrze mu się wiodło. Kolejne pokolenia kontynuowały ten interes z większym (częściej) bądź gorszym (rzadziej) skutkiem. W kolejnych pokoleniach oprócz handlu marchwią rodzina Marchwiowych rozszerzyła swoją działalność o inne warzywa. Część z nich powróciła do ojczyzny, gdzie zajęła się uprawą marchwi, uzyskując najlepsze odmiany i towar najwyższej jakości, który trafia nawet na cesarskie stoły.
Inne niziołki, w tym rodzina Włochonosów, początkowo odnosiła się do nich niechętnie, ale z czasem zdobywali sobie życzliwość i uznanie. Dzisiaj są poważanym rodem.
W rodzinie nadal co jakiś czas rodzi się osobnik z rudymi włosami, co na ogół wiąże się z awanturniczym usposobieniem. Ryży właśnie taki się urodził. Wieś, w której się urodził, swoje bogactwo w dużej mierze zawdzięczała niziołkom z jego rodziny. Co prawa jego rodzice nie byli specjalnie znaczącymi przedstawicielami, ale wszyscy mocno pracowali w rodzinnym interesie.
Ryży dość szybko okazał się być kłopotliwy. Wdawał się w bójki nie tylk ze swoim rówieśnikami, ale również ze starszymi chłopcami każdej z ras. W czasie jednej z takich bójek, jedno z krasnoludziątek złamało mu nos. Gdy tylko doszedł do siebie, z zasadzki przy pomocy procy złamał nos temu krasnoludowi. Niedługo później rodzice postanowili wysłac go do swoich krewnych żyjących w Krainie Zgromadzenia. Tam jego charakter został wykorzystany właściwie: został strażnikiem pól. Często miał okazję do walki, w tym również do walk z nieumarłymi. Nauczył kryć się i skradać, a następnie przy pomocy procy, rzadziej krótkiego miecza, atakować z zaskoczenia i zniknać, zanim mogło mu się przytrafić coś złego. Jednakże nawet taki tryb życia po jakimś czasie go znudził, i podążając za swym charakterem, wyruszył w świat z przygodnie poznaną grupą krasnoludów.

Ciąg dalszy do dopracowania razem z MG i innymi graczami.

Co  jeszcze podać?
Wolne rozwinięcie planuję wybrać po tym, jak zobaczę postacie innych graczy (będzie to prawdopodobnie zręczność lub US)

Darth Misiekh - 2011-01-06 20:20:14

A co z resztą graczy?

Havoc - 2011-01-06 20:37:46

Jutro stworze postać. Byłem zajęty przez ostatnie dni.

Havoc - 2011-01-17 22:34:35

http://img.photobucket.com/albums/v149/Havoclivekiller/20100920170720-d4f6e04f-1.jpg
Francis Dopierre



Imię: Francis Dopierre    Płeć: M     Pochodzenie: Imperium     Rasa: Człowiek
Wzrost: 180cm     Waga: 82 kg     Włosy: Czarne     Oczy: Brązowe
Wiek: 20 lat     Miejsce urodzenia: Miasto Targowe w Middenland     Rodzeństwo: 3     Znak gwiezdny: Znak Dudy
Opis postaci:
PD: 0    Ścieżka Kariery: Podżegacz

            WW     US     K     Odp     Zr     Int     SW     Ogd
Razem       30     27     35     32     28     35     44     40

            A     Żyw     S     Wt     Sz     Mag     PO     PP
Razem       1     10     3     3     4     0     0     0

Zbroja: Głowa(0), Ręce(0), Ciało(1), Nogi(0)
Kurta skórzana i ubranie dobrej jakości

Wyposażenie:
12 Różnych Ulotek
   
Umiejętności:
Czytanie i pisanie - staroświatowy (Int), Nauka (historia (Int), prawo (Int)), Plotkowanie (Ogd), Przekonywanie (Ogd), Spostrzegawczość (Int), Ukrywanie się (Zr), Wiedza - Imperium (Int), Znajomość języka (bretoński (Int), staroświatowy (Int) (×2))

Zdolności:
Bystry wzrok, Chodu!, Czuły słuch, Opanowanie, Przemawianie

Historia:
Francis wychował się w małej rodzince. Dwóch braci i siostra. Kochająca matka i ojciec. Każdy wiedział czym się zajmuje i kim chciałby być. Jednak marzenia i możliwości były inne. Ojciec był stolarzem i uczył dzieci w swoim fachu. Francisowi to nie pasowało, a ojciec nie mógł mu dać zajęć przy stołach bo reszta rodziny była przy nich. Zatem zajął się przynoszeniem i roznoszeniem wyrobów. Miał z całego rodzeństwa najwięcej czasu. Jego wrodzone zdolności dały o sobie znać i szybko poznawał nowych ludzi, a ludzie lubili go słuchać. Po wielu latach ojciec zmarł i najstarszy syn przejął interes. Francis postanowił dalej pomagać rodzinie, ale jego główną pracą było roznoszenie wieści w mieście, ulotek i informacji. Wsłuchiwał się w słowa heroldów i na ich gestykulację. Miał nadzieję, że kiedyś będzie osobą, którą będą słuchać tłumy, ale nie tylko słuchać co iść za. Miał duże marzenia i ambicje. Chciał je spełnić.

Darmowe Rozwinięcie - +5 do Ogłady

Gladin - 2011-01-18 07:53:13

0 punktów przeznaczenia?

Havoc - 2011-01-18 09:05:57

Używałem jakiegoś generatora na stronie.

Darth Misiekh - 2011-01-18 15:00:11

Punkty przeznaczenia wynoszą zawsze min 1 :P jakiś kiepski ten generator. UUkasz a ty masz zamiar grać? a PO to punkty obłędu

Havoc - 2011-01-19 20:21:02

Taką ścieżkę chce wziąć Francisem:
Podżegacz -> Szarlatan -> Demagog

UUkasz - 2011-01-19 20:22:15

Mam problem z PDF. Uporam się z programem i dostarczę postać.

Gladin - 2011-01-19 21:34:15

jak to jest w drugiej edycji? po skompletowaniu profesji mogę wykupić później umiejętności i zdolności, których nie wybrał (z dostępnych do wyboru)?

Havoc - 2011-02-19 16:20:53

Darth?

Kriv - 2011-08-29 16:59:02

Mam pytanie ja gralem w realu w 2ed. gralem elfem mogl bym z wami grac bardzo lubie warhammera wiec pytanie Darth czy moge grac??

Kriv - 2011-08-29 17:05:10

zrobcie sesje we wrzesniu ja do tego czasu nadeslal bym postac ok ??

Havoc - 2011-08-30 00:06:07

Problem taki, że Dartha pewno już nie interesuje prowadzenie Warhammera przez forum.

www.motoon.pun.pl www.redmoondk.pun.pl www.walecznykroliczek.pun.pl www.power-league.pun.pl www.artcafe.pun.pl