Darth Misiekh - 2010-12-28 20:49:49 |
Co tu będę dużo się rozpisywał. Każdy grał lub chociasz słyszał o Starym Świecie. Gramy na pełnej mechanice systemu. Rzuty standardowo wykonujemy na kostnicy i będziemy wklejać w tym temacie z dodatkowym opisem do czego się odnoszą, np.
- link do rzutu - test walki wręcz
Wszystkie dialogi zapisujemy od " - " np.
- Atakujmy bracia! -
Natomiast dialogi od " ~ " np.
~ Ciekawe czy kultyści zjadają dzieci ~
Co do postowania do dostosuje się do graczy tzn będziecie często odpisywać to ja również. Jeżeli zaś chodzi o to gdzie rozpocznie się przygoda to możemy ustalić to wspólnie; jedynym moim zastrzeżeniem jest by działa się w Imperium oraz to by BG się już znali.
|
Havoc - 2010-12-28 20:58:38 |
My mamy robić rzuty, czy ty będziesz?
|
Darth Misiekh - 2010-12-28 21:05:20 |
na postać to wam zaufam co do sesji do sami je będziecie robić i tylko wstawiać tutaj link z odpowiednim opisem ( tzn czego się tyczy )
|
Havoc - 2010-12-29 14:31:38 |
Łukasz napisz co za postać robisz... może jakoś się przystosuje.
|
Gladin - 2010-12-29 20:40:53 |
to jest sesja otwarta? na warhammera, nawet 2-giej edycji może bym się skusił rozumiem, że gra jest na forum? to dialogi są od "-" czy od "~" ? kiedy chcesz wystartować?
|
Havoc - 2010-12-29 21:21:58 |
Gra przez forum - PBF. - rozmowa, ~ myśli postaci.
|
Darth Misiekh - 2010-12-30 12:28:01 |
Ze startem poczekałbym do powiedzmy 3 stycznia no może kilka dni po nim.
|
Gladin - 2010-12-30 18:25:11 |
ok, to co jest potrzebne, żeby wziąć w tym udział? mam sobie stworzyć całą postać i co dalej? Ktoś ma już jakąś postać stworzoną? mam kilka pomysłów i może wasze postacie wpłyną na decyzję, jaką postać sobie stworzę
edit: można sobie wybrać profesję, czy ją losujemy?
|
UUkasz - 2010-12-31 12:32:03 |
Robię krasnoluda wojownika.
|
Gladin - 2010-12-31 13:03:05 |
Dobra, to ja sobie wybiorę profesję. Robię niziołka wojownika (strażnik pól).
|
Havoc - 2010-12-31 14:24:18 |
Chyba też zrobię krasnoluda... ale jeszcze nie wiem jakiego.
|
Darth Misiekh - 2010-12-31 22:01:42 |
Macie dostęp do podręcznika bo jeżeli nie to zamieszcze tutaj wszystkie odpowiednie informacje potrzebne do stworzenia postaci?
|
UUkasz - 2011-01-01 14:05:48 |
Wrzuć co jest potrzebne.
|
Gladin - 2011-01-01 16:05:55 |
ściągnąłem sobie PDFa z sieci
|
Darth Misiekh - 2011-01-01 17:18:46 |
Jak dobrze rozumiem to i ty UUkasz oraz Havoc macie zamiar grać krasnoludami, ta? A więc oto tabelka na rzuty dla nich: Walka Wręcz (WW ) 30+2k10 Umiejętności Strzeleckie ( US ) 20+2k10 Krzepa ( K ) 20+2k10 Odporność ( Odp ) 30+2k10 Zręczność ( Zr ) 10+2k10 Inteligencja (Int ) 20+2k10 Siła Woli ( SW ) 20+2k10 Ogłada ( Ogd ) 10+2k10 Ataki ( A ) 1 Żywotność ( Żyw ) rzućcie k10 i podajcie mi wynik Siła ( S ) równa pierwszej cyfrze cechy Krzepa Wytrzymałość ( Wt ) równa pierwszej cyfrze cechy Odporność Szybkość ( Sz ) 3 Punkty Obłędu ( PO ) 0 Punkty Przeznaczenia (PP ) rzućcie k10 i podajcie mi wynik Jeżeli będziecie mieli już to gotowe podam wam resztę, ok.?
|
Gladin - 2011-01-01 21:07:24 |
Zastanawia mnie, że strażnik pól ma na wyposażeniu kuca z siodłem, a nie posiada umiejętności jeździectwo...
|
Darth Misiekh - 2011-01-01 21:34:32 |
Może to być spowodowane błędem w polskim podręczniku dla pewności zajrzę jeszcze do jego angielskiego orginału i dam znać co i jak . . .
|
Gladin - 2011-01-01 22:14:02 |
gramy na opancerzeniu prostym, czy złożonym? Czy mając 1 atak mogę 2 razy strzelać w rundzie, jeżeli wybiorę błyskawiczne przeładowanie jako zdolność? Czy tarcza w WH2 dodaj 1 PP na każdej lokacji?
|
Darth Misiekh - 2011-01-02 12:20:11 |
Gladin napisał:gramy na opancerzeniu prostym, czy złożonym?
złożonym
Gladin napisał:Czy mając 1 atak mogę 2 razy strzelać w rundzie, jeżeli wybiorę błyskawiczne przeładowanie jako zdolność?
to zależy o jakiej broni mówimy jeżeli wybierzesz broń której przeładowanie zajmuje akcje to tak. W przeciwnym wypadku to nie.
Gladin napisał:Czy tarcza w WH2 dodaj 1 PP na każdej lokacji?
tarcza służy do parowania ciosów ( akcja natyczmiastowa ) tzn tarcza, puklerz itp daje nam dodatkową akcje parowania i nie trzeba poświęcać na to akcji.
|
Gladin - 2011-01-02 12:49:39 |
Darth Misiekh napisał:tarcza służy do parowania ciosów ( akcja natyczmiastowa ) tzn tarcza, puklerz itp daje nam dodatkową akcje parowania i nie trzeba poświęcać na to akcji.
Czyli nie daje doatkowych PP...
|
Darth Misiekh - 2011-01-02 12:56:00 |
niestety nie . . .
|
Gladin - 2011-01-02 13:08:00 |
a co z tym moim kucem i jeździectwem?
|
Darth Misiekh - 2011-01-02 13:32:01 |
jeszcze do podręcznika nie zaglądałem
|
Darth Misiekh - 2011-01-02 19:46:09 |
UUkasz Havoc jak tam rzuty? Można przejść już dalej? Bo w takim tempie to do wiosny nie zdążymy
|
Gladin - 2011-01-02 20:37:29 |
Moja postać:
Niziołek, Ryży Marchwiowy, strażnik pól. Wzrost 132cm, waga 40kg, oczy niebieskie, włosy rude, znaki szczgólne: złamany nos. Wiek: 34 lata. Posiada rodzeństwo: brata i siostrę. Znak gwiezdny: dwa byki (płodność i rzemiosło) Urodził się w bogatej wsi, w Talabeclandzie. WW=23 / US=41 / K=21 / Odp=22 / Zr=43 / Int=37 / SW=32 / Ogd=43 / A=1 / Żyw=11 / S=2 / Wt=2 / Sz=4 / Mag=0 / PO=0 / PP=3
Umiejętności: Jeździectwo (Zr) Nauka: genealogia/heraldyka (Int) Nauka: nekromancja (Int) Plotkowanie (Ogd) Przeszukiwanie (Int) Rzemiosło: gotowanie (Int) Skradanie się (Zr) Spostrzegawczość (Int) Sztuka przetrwania (Int) Tropienie (Int) Ukrywanie się (Zr) Wiedza: niziołki (Int) Znajomość języka: niziołków (Int) Znajomość języka: staroświatowy (Int)
Zdolności: Błyskotliwość Błyskawiczne przeładowanie Broń specjalna: proca Odporność na Chaos Szósty zmysł Wędrowiec Widzenie w ciemności
Historia: Kilkanaście pokoleń temu, przodek Ryżego, urodził się jako pierwszy w rodzinie Włochonosów z rudymi włosami. Spoglądano na to podejrzliwie, dopatrując się w tym wpływu chaosu. Hargin Włochonos, gdyż tak się zwał, wraz z nietypowym kolorem włosu odziedziczył też nietypowy charakter. W bardzo młodym wieku opuścił Krainę Zgromadzenia, gdzie nie czuł się komfortowo wśród niziołków, które spoglądały na niego jak na odmieńca. Wędrował trochę po świecie i imał się różnych zajęć. W końcu osiadł w Talabeclandzie i zajął się handlem warzywami. Wkrótce wyspecjalizował się w handlu marchwią, zdobywając coraz większe udziały w rynku. Zmienił też nazwisko z Włochonos na Marchwiowy. Stare nazwisko źle się kojarzyło kontrahentom w odniesieniu do żywności, nowe nawiązywało zarówno do jego działalności, jak i do koloru włosów. Założył rodzinę i generalnie dobrze mu się wiodło. Kolejne pokolenia kontynuowały ten interes z większym (częściej) bądź gorszym (rzadziej) skutkiem. W kolejnych pokoleniach oprócz handlu marchwią rodzina Marchwiowych rozszerzyła swoją działalność o inne warzywa. Część z nich powróciła do ojczyzny, gdzie zajęła się uprawą marchwi, uzyskując najlepsze odmiany i towar najwyższej jakości, który trafia nawet na cesarskie stoły. Inne niziołki, w tym rodzina Włochonosów, początkowo odnosiła się do nich niechętnie, ale z czasem zdobywali sobie życzliwość i uznanie. Dzisiaj są poważanym rodem. W rodzinie nadal co jakiś czas rodzi się osobnik z rudymi włosami, co na ogół wiąże się z awanturniczym usposobieniem. Ryży właśnie taki się urodził. Wieś, w której się urodził, swoje bogactwo w dużej mierze zawdzięczała niziołkom z jego rodziny. Co prawa jego rodzice nie byli specjalnie znaczącymi przedstawicielami, ale wszyscy mocno pracowali w rodzinnym interesie. Ryży dość szybko okazał się być kłopotliwy. Wdawał się w bójki nie tylk ze swoim rówieśnikami, ale również ze starszymi chłopcami każdej z ras. W czasie jednej z takich bójek, jedno z krasnoludziątek złamało mu nos. Gdy tylko doszedł do siebie, z zasadzki przy pomocy procy złamał nos temu krasnoludowi. Niedługo później rodzice postanowili wysłac go do swoich krewnych żyjących w Krainie Zgromadzenia. Tam jego charakter został wykorzystany właściwie: został strażnikiem pól. Często miał okazję do walki, w tym również do walk z nieumarłymi. Nauczył kryć się i skradać, a następnie przy pomocy procy, rzadziej krótkiego miecza, atakować z zaskoczenia i zniknać, zanim mogło mu się przytrafić coś złego. Jednakże nawet taki tryb życia po jakimś czasie go znudził, i podążając za swym charakterem, wyruszył w świat z przygodnie poznaną grupą krasnoludów.
Ciąg dalszy do dopracowania razem z MG i innymi graczami.
Co jeszcze podać? Wolne rozwinięcie planuję wybrać po tym, jak zobaczę postacie innych graczy (będzie to prawdopodobnie zręczność lub US)
|
Darth Misiekh - 2011-01-06 19:20:14 |
A co z resztą graczy?
|
Havoc - 2011-01-06 19:37:46 |
Jutro stworze postać. Byłem zajęty przez ostatnie dni.
|
Havoc - 2011-01-17 21:34:35 |
 Francis Dopierre
Imię: Francis Dopierre Płeć: M Pochodzenie: Imperium Rasa: Człowiek Wzrost: 180cm Waga: 82 kg Włosy: Czarne Oczy: Brązowe Wiek: 20 lat Miejsce urodzenia: Miasto Targowe w Middenland Rodzeństwo: 3 Znak gwiezdny: Znak Dudy Opis postaci: PD: 0 Ścieżka Kariery: Podżegacz
WW US K Odp Zr Int SW Ogd Razem 30 27 35 32 28 35 44 40
A Żyw S Wt Sz Mag PO PP Razem 1 10 3 3 4 0 0 0
Zbroja: Głowa(0), Ręce(0), Ciało(1), Nogi(0) Kurta skórzana i ubranie dobrej jakości
Wyposażenie: 12 Różnych Ulotek Umiejętności: Czytanie i pisanie - staroświatowy (Int), Nauka (historia (Int), prawo (Int)), Plotkowanie (Ogd), Przekonywanie (Ogd), Spostrzegawczość (Int), Ukrywanie się (Zr), Wiedza - Imperium (Int), Znajomość języka (bretoński (Int), staroświatowy (Int) (×2))
Zdolności: Bystry wzrok, Chodu!, Czuły słuch, Opanowanie, Przemawianie
Historia: Francis wychował się w małej rodzince. Dwóch braci i siostra. Kochająca matka i ojciec. Każdy wiedział czym się zajmuje i kim chciałby być. Jednak marzenia i możliwości były inne. Ojciec był stolarzem i uczył dzieci w swoim fachu. Francisowi to nie pasowało, a ojciec nie mógł mu dać zajęć przy stołach bo reszta rodziny była przy nich. Zatem zajął się przynoszeniem i roznoszeniem wyrobów. Miał z całego rodzeństwa najwięcej czasu. Jego wrodzone zdolności dały o sobie znać i szybko poznawał nowych ludzi, a ludzie lubili go słuchać. Po wielu latach ojciec zmarł i najstarszy syn przejął interes. Francis postanowił dalej pomagać rodzinie, ale jego główną pracą było roznoszenie wieści w mieście, ulotek i informacji. Wsłuchiwał się w słowa heroldów i na ich gestykulację. Miał nadzieję, że kiedyś będzie osobą, którą będą słuchać tłumy, ale nie tylko słuchać co iść za. Miał duże marzenia i ambicje. Chciał je spełnić.
Darmowe Rozwinięcie - +5 do Ogłady
|
Gladin - 2011-01-18 06:53:13 |
0 punktów przeznaczenia?
|
Havoc - 2011-01-18 08:05:57 |
Używałem jakiegoś generatora na stronie.
|
Darth Misiekh - 2011-01-18 14:00:11 |
Punkty przeznaczenia wynoszą zawsze min 1 :P jakiś kiepski ten generator. UUkasz a ty masz zamiar grać? a PO to punkty obłędu
|
Havoc - 2011-01-19 19:21:02 |
Taką ścieżkę chce wziąć Francisem: Podżegacz -> Szarlatan -> Demagog
|
UUkasz - 2011-01-19 19:22:15 |
Mam problem z PDF. Uporam się z programem i dostarczę postać.
|
Gladin - 2011-01-19 20:34:15 |
jak to jest w drugiej edycji? po skompletowaniu profesji mogę wykupić później umiejętności i zdolności, których nie wybrał (z dostępnych do wyboru)?
|
Havoc - 2011-02-19 15:20:53 |
Darth?
|
Kriv - 2011-08-29 14:59:02 |
Mam pytanie ja gralem w realu w 2ed. gralem elfem mogl bym z wami grac bardzo lubie warhammera wiec pytanie Darth czy moge grac??
|
Kriv - 2011-08-29 15:05:10 |
zrobcie sesje we wrzesniu ja do tego czasu nadeslal bym postac ok ??
|
Havoc - 2011-08-29 22:06:07 |
Problem taki, że Dartha pewno już nie interesuje prowadzenie Warhammera przez forum.
|